|
Sv: Togtråden!
Innom en snartur. Hjemme med legebesøk i ferien. Eller terapeuten da.... Er nesten nødvendig det for å komme gjennom ferien. Har blitt litt gåturer og må klare meg uten å logge alt jeg spiser på diett.no og å veie hver dag, tror det er VELDIG sundt for meg. Skal prøve å holde meg unna nå til jeg reiser i morgen og, utover veiing da, for det var veiedag i dag og den må utsettes for å tas før frokost.
Var i bursdag på søndag og utskeielsen bestod i bær, noe frukt, med vaniljekesam (ferdig, så var nok litt ekstra KH) og saus basert på pose men tilsatt masse fløte m.m. Merket at det ble litt ekstra KH, øker sultfølelsen og suget etter godt, men jeg pøste på med nøtter og annet fett, det hjelper. Blir mye kcal, men kun lovlige matvarer. Ellers har jeg kost meg med en ny oppskriftsbok jeg kjøpte og lagd masse god mat, så savner egentlig ikke muligheten for rask og ferdiglaget mat. Det kan mann og unger ta seg av nå mens jeg er borte. Ellers blir det sånn halveis Fedon på dem om dagen, masse grønnsaker, litt grov ris, pasta eller en potet (i steden for flere). Det groveste brødet når jeg handler osv... Har blitt litt lavkarbo frokost på dem og.
|