|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.
Har nettopp kjøpt meg sjampoo og balsam fra Nisim. Hørte at den skulle vere bra 
Jeg har brukt dem for å rense håret og stoppe håravfall, men de er så alt for dyre, og jeg har ennå ikke funnet noe sted å bestille dem billig, heller.
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Hive innpå med B-vitaminer og proteiner! Håret mitt vokser som ugress når jeg gjør det 
Jeg spiser en del proteiner alt (of course ). Har hatt vekslende effekt av b-vitaminer, synes fortsatt at det er forvirrende i forhold til hvilket b-vitamin som stimulerer hårvekst. Har også prøvd hårvitaminer, uten at det hjalp nevneverdig, annet enn på å tømme kontoen min litt fortere. 
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Kaldt vann. Det kalde vannet stimulerer hårsekkene så håret vokser raskere.
Jeg skyller alltid ut balsam med lunkent/kaldt vann.
Egentlig vokser håret mitt ganske fort i utgangspunktet, men jeg er SÅ utålmodig på å få lengre hår nå, har hatt samme lengden i en evighet pga avfarging (måtte klippe det mye i ett års tid etter, for å få vekk det mest slitte). Det når så vidt skuldrene nå, men jeg har det travlet og vil ha langt hår nå! 
Jeg er jo stadig innom tanken på det å ta mer b-vitaminer for å få effekt, men vet som sagt ikke hvilke jeg bør ta som gir mest effekt på akkurat dette.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|