Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 14:11   #8883
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Har nettopp kjøpt meg sjampoo og balsam fra Nisim. Hørte at den skulle vere bra

Jeg har brukt dem for å rense håret og stoppe håravfall, men de er så alt for dyre, og jeg har ennå ikke funnet noe sted å bestille dem billig, heller.

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hive innpå med B-vitaminer og proteiner! Håret mitt vokser som ugress når jeg gjør det

Jeg spiser en del proteiner alt (of course ). Har hatt vekslende effekt av b-vitaminer, synes fortsatt at det er forvirrende i forhold til hvilket b-vitamin som stimulerer hårvekst. Har også prøvd hårvitaminer, uten at det hjalp nevneverdig, annet enn på å tømme kontoen min litt fortere.

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kaldt vann. Det kalde vannet stimulerer hårsekkene så håret vokser raskere.

Jeg skyller alltid ut balsam med lunkent/kaldt vann.

Egentlig vokser håret mitt ganske fort i utgangspunktet, men jeg er SÅ utålmodig på å få lengre hår nå, har hatt samme lengden i en evighet pga avfarging (måtte klippe det mye i ett års tid etter, for å få vekk det mest slitte). Det når så vidt skuldrene nå, men jeg har det travlet og vil ha langt hår nå!

Jeg er jo stadig innom tanken på det å ta mer b-vitaminer for å få effekt, men vet som sagt ikke hvilke jeg bør ta som gir mest effekt på akkurat dette.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥