|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Når dere har cocosa i te, har dere den grønne eller den brune?
Kjøpte med meg begge to for å ha her i Tyrkia, og har bare funnet bruksområde til den brune (bruker tre store spiseskjeer til absolutt alt jeg skal steke, og i går fikk middagen litt ekstra ss den også).
I går spiste jeg svinekotelett i småbiter i fløte saus. Stekte kjøttet, hadde oppi løk, tomat, sopp osv og når alt var ferdig hadde jeg oppi fløte (og bittelitt vann for konsistens. Nammenam!
I går var jeg på starbucks og det slo jo fullstendig feil. Det kjente jeg på magen i går kveld, var kjempedårlig . De har faktisk Starbucks i Alanya!
I dag skal jeg være ute og opptatt hele dagen, så blir spennende å se hvordan det står til med maten. Blir hentet om en time, og er ikke hjemme før 7-8 i kveld, og på restaurant blir jo all mat servert brød, ris og pommes. Wish me luck.
Ååååh, er det Starbucks i Alanya, ooog det har jeg gått glipp av Elsker Starbucks jeg, og har ikke vært der siden jeg var i Egypt for flere år siden..* savne*
Jeg har bare brun cocosa(ikke glad i kokos-smak) og bare prøvd i kaffe, men hvis du liker kokos kan du jo prøve det med grønn og?=) eller til å lage no sjokkisopplegg med kokos-smak?=)
Vet du, ang spise ute så var det for min del det brødet før maten med div dip (altfor godt spør du meg ), kaaanskje sausen men det var lite så tviler, også den frukten etter maten da som gjorde at det ikke fungerte.. Jammen godt jeg ikke får servert sånn brød her hjemme stadig vekk Derfor tenker jeg at hvis du er litt flinkere enn hva jeg var burde det gå veldig bra, for min erfaring var at det var i alle fall nok mat! Jeg spiste jo ikke pommes frites eller ris til maten noen av gangene jeg fikk det servert 
Jeg fikk jo i meg litt andre ting også som ødela fullstendig for meg, men det var bare ekstremt dumme valg, så det håper jeg du klarer og holde deg unna 
Jeg også tenker at det kan høres ut som om kroppen faktisk vil ha mer mat akkurat nå, spesiellt siden du fryser og all ting Dollsine.. Kan jo hende den må ha det (mer fett da, ikke så mye protein og ikke karb) for å komme igang med fettforbrenningen igjen Det her er jo igrunn ting jeg ikke vet altfor mye om, bare tenker meg at det kanskje ville være logisk i en (gjen)startfase Håper du finner ut av det snart, kan jo ikke sitte der å hutre..! Sender en good varme- 

Sist redigert av Rikkem0r : 12-07-11 kl 17:12.
|