Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 12:16   #1934
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Kaffelatte på kafé derimot bør unngås, kaffe i seg selv er ok men da helst koffeinfri.

Har prøvd å drikke koffeinfri kaffe, også da jeg gikk på lavkarbo, men, merker at jeg ikke fungerer om morgenen hvis jeg ikke får i meg et par kopper... kjipt å sitte uvirksom på jobb i 2 timer

Men tilbake til kaffe latte - hva hvis man velger soyamelk?

Foreløpig ned 1 kg på 4 dager. Hadde egentlig ikke tenkt til å veie meg før det hadde gått en uke, er jo mye psykisk som spiller inn også på om man klarer å holde seg til måltidene eller ei, og da bør man jo ikke veie seg før man egentlig har fått noen effekt. Så lørdag morgen blir avgjørende for videre motivasjon

Synes uansett at dette går rimelig greit. Det er jo ikke akkurat MAT man spiser..... næring vil jeg kalle det. Men, lager gode salater og føler egentlig at jeg er helt greit mett. Og det er faktisk litt stas å kalle sjokoladepudding for et "måltid". Gleder meg faktisk til kveldens dessert hver dag. Barene er jo også kjempegode. Men, middagene er stusselige. Spiste den med "semolina" igår, wannabe-couscous. Smakte greit, men, nok en gang - det føles ikke som MAT. Pasta er vinneren så langt.

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat