Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 11:45   #1
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Lavt blodsukker etter inntak av karber?

Nå er jeg ganske sikker på at mannen min ikke har (for) lavt blodsukker eller hypoglykemi, men jeg ble veldig i stuss her om dagen.
Han hadde drukket 3-4 halvlitere ila 2-3 timer (og ikke spist så mye mer den dagen, veldig varmt ute). Etter ca 1/2 time etter siste pilsen, målte jeg blodsukkeret hans til 4,3. Han går ikke på lavkarbo og til vanlig tror jeg nok at blodsukkeret hans ligger på en 6-7 etter matinntak.

Er det bare jeg som synes at det var veldig lavt blodsukker etter å ha drukket vanlig øl??

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat