Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 09:40   #5
Restart
Gjest

Sv: Jeg har gått ned!

Åhhh! Nå er dere sånn gode igjen!!!

Av og til skulle jeg ønske at dette ikke var anonymt heller, for jeg ville gjerne sendt en mer personlig takk i posten til noen av dere som har gjort dette mulig, for det er dere som har hjulpet meg på så mange måter nå...

Men samtidig ser jeg jo at det er viktig at det er anonymt på mange måter for at man lettere skal kunne være helt ærlige om de tingene som er mer sårbare også, og nettopp den delen av prosessen hadde jeg nok ikke klart hvis det ikke var anonymt.

Men vit at det er et menneske bak denne anonymiteten som er så utrolig takknemlig for dere...

Det er snakk om et menneske som har slitt på veldig mange områder i mange år, og som nå plutselig har merket et par drømmer...

Drømmer som hittil har vært utenfor rekkevidde i mange år fordi helseproblemene har begrenset mulighetene, og tårene trillet fordi jeg plutselig tok meg i å (i et par sekunder) drømme om noe med et visst håp i det...

Det håpet har jeg ikke hatt på veldig mange år, og det rørte meg å oppleve det...

Jeg har veldig lang vei frem, så denne prosessen må få ta tid, men det er en så stor motivasjon i seg selv å ha fått oppleve at jeg kanskje faktisk kanskje kan tillate meg å drømme noen små drømmer...

Så takk...

Takk for at dere hjalp meg så mye rundt introduksjonen min, for jeg trengte dere så veldig over den kneika..., og det er godt å vite at dere finnes her.

Vær så snill å takk dere selv for meg for at dere nådde frem.

Svar med sitat