Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 20:54   #108
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, men det er jo det man ikke vet! Ikke der og da. hadde jeg visst det da som jeg vet nå hadde jeg aldri tatt i pulveret med ildtang engang. Det man "vet" da er at jo mindre man spiser jo mer bør man gå ned i vekt. Noe som jo ikke stemmer i det hele tatt i praksis.
Og de fleste som er ute etter en quick fix vet ikke det, eller gidder ikke sette seg inn i det. Men VELDIG MANGE av de sliter med overvekt i årevis etterpå. Heldigvis finner flere og flere fram til denne livsstilen og forumet.

Det er jo nettopp derfor det er viktig å opplyse om at slike kurer kan forpurre normal forbrenning Du mente jo selv at det IKKE var farlig, og kunne slik sett vært blant de som hadde kastet deg på en slik løsning, gang på gang Eller du overbeviser andre om at det slett ikke er farlig....

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat