Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 19:06   #1803
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg tror våre kloke venninner her inne har rett, jenter, vi må slutte å fokusere på disse mennene som har gjort oss vondt og heller fokusere på oss selv. Egentlig har jeg kommet til at håpet er min værste fiende, det drar meg ned gang på gang, hvis jeg kan legge fra meg håpet kan jeg kanskje komme videre. Lettere sagt enn gjort, ja.... Men likevel, somoftest, om en så skulle komme i den situasjonen at en prøver igjen, så er sjansen overveldende for at de samme problemene også dukker opp igjen...

Bra at du har satt deg en dag for å komme inn i maten igjen, Pruttilutt. Det blir bare så tungt å gå rundt med dårlig samvittighet. Kos deg med det du vil med god samvittighet fram til mandag, og så starter du med full fokus da isteden.

Dollsine: Synes det høres ut som du har vært veldig flink jeg! Sikkert litt mer sulten nå de første dagene, siden kroppen skal omstilles igjen. Pass på å få i deg litt fett når du er sulten mellom måltidende, det er i alle fall det aller beste for å stagge sult og sug hos meg! Cocosa i teen er et enkelt triks siden du bare kan ha det stående et passende sted på jobb, og som sagt, tar du ikke altfor mye oppi, smaker det egenlig veldig godt også

Nå skal jeg ha en kaffe med ett par av mine eminente sjokoladebiter til

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat