Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 17:59   #9
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo, og holdningene rundt det

Kan si meg enig i mye her ja. Selv ser jeg vel på lavkarbo litt som en kur, hvertfall til tider. Den dagen jeg kommer i mål med vekta, så blir det nok litt annen kost til tider, men generelt lik den jeg har i dag. Eller, akkurat nå om sommeren lever jeg nok slik jeg kommer til å leve etter at jeg har slanket meg, men til høsten kommer jeg nok til å bli strengere enn nå, og kommer nok til å gå på en mer type kur, en varig kosthold, dette for å komme ned i vekt, så må jeg finne et varig kosthold etterpå, som nok kommer til å bli ganske lavkarbo stort sett, rett og slett for jeg trives så godt på det.

Jeg er også sinnsykt lei av sutretråder pga dårlig vekttap, jeg har ikke gått ned nevneverdig siden jul, tenk på det. Har gått litt opp og ned, men minstenoteringen fra lillejulaften er vel et par hundregram over dagens vekt. Men, jeg har trent mye i det siste, så vil tro fettprosenten min er noe helt annen enn med jul, og generel form noe helt annet. Jeg har også gjennomgått en holdningsendring, er mer opptatt av hvordan jeg fysisk føler meg, fremfor hvordan jeg fysisk ser ut. Men jo da, jeg skal og må ned de siste kiloene, kroppen min er ikke ideel, på langt nær. Noen dager er jeg så feit og fæl at det halve kunne være nok, andre dager er jeg fjong og fin- mye mentalt med andre ord.

Nei, skulle virkelig ønske folk ikke kom inn hit for 4 uker og håper på mirakler, lavkarbo er sånn sett ikke så veldig ulik konvesjonelt kosthold. Men lavkarbo gjør at jeg føler meg myyye bedre, at jeg faktisk klarer å holde meg til kosten på tross av null vektap, rett og slett fordi maten i seg selv er så god, og som sagt, får meg til å føle meg vel

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat