Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 17:37   #74
nightly
Medlem

nightly sin avatar

Medlem siden: May 2010
Alder: 40
nightly er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Nei vet du hva! Dette er en typisk ARGH kommentar!... Det ER mange grunner til at man legger på seg, det du kommer med er en typisk kommentar som bygger under fordommer vi klarer oss uten.
For mange av oss er sammensetningen av hva vi spiser viktigere enn mengde og fysisk aktivitet!

Ja, selvfølgelig!
Jeg er selv PCOS'er så jeg VET dette takk! Men du kan ikke skylde på en shake når du legger på deg, det er ikke pga den du gjør det..
Og min komentar som du klipte ut var ment til de som hiver seg på en sånn kur, går ned en drøss av kilo og fortsetter å stappe i seg potetgull etterpå, for deretter å komme med : nei shaken ødela forbrenninga mi...

Og du, om du skal quote, ikke bare ta med det som kan misforstås.. Den kommentaren høres jo grusom ut uten det som står over

Og tro meg, jeg sitter her med mine 88kg og har LANGT I FRA fordommer, man kaster ikke stein i glasshus

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat