|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Takk for all god respons på innlegget mitt; var litt spent da jeg skulle lese meg etter! Ingenting er bedre enn fordi vi er verdt det!!
Så bra Prutti at du tenker mandag. Ang all den alkoholen som ser ut til å ville flyte; hva med å spe ut med litt farris, brus e.l? Da slipper du også å ha "fylla-har-skylda"-samvittighet etterpå
Appelsinpiken: jeg har lest at en overdose B-vitamin noen dager før en reiser sørger for å holde myggen unna. Har sett at det har fungert både i syden (med disse små ekle myggene) og på finnmarksvidda (hvor størrelsen er som et helikopter). Mener å huske at 4-7 dager før avreise holdt, doseringen husker jeg ikke men se på boksen og ta maks dose.
Min dag i dag har vært preget av sult... Første frokost var kl 06, den neste kl 09. Begge bestod av tebrød med majones, skinke og agurk. Til lunsj spiste jeg salat med egg, skinke, salat, agurk, fetaost, majones og dressing. Da var jeg mett helt til nå, da jeg spiste middag; blomkål kokt i smør og most, laks stekt i smør og kokt i creme fraiche etterpå. Kveldsmaten er samme som frokosten i dag. Alt i alt er kcalgrensa på 155 sprengt ved at jeg er over 1900 kcal. Resten er fint fordelt på 172 g fett, 15 g kh og 73 g protein. Nå skal jeg fylle en mugge med kaldt vann, og begynne kveldens inntak. I morgen skal jeg forresten ha med cocosa på jobb for å ha som mellommåltid.
|