Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 12:05   #1797
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Good morgen alle sammen =) Jeg la meg seint igår og er da også seint oppe idag.. Nå har jeg akkurat spist frokost og sitter å koser meg med en kaffekopp

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Både Zyrtec og kløestillende salve... Tror jeg må på apoteket og spørre om de har noe bedre...

Jeg får noen ganger sånne prikker under armen som klør og ser forferdelig stygt ut.. Når jeg var i tyrkia gikk jeg inn på apoteket og viste det til han mannen der og spurte om han hadde noe som kunne hjelpe.. Da fikk jeg hydrokortison (hu jeg var med er hjelpepleier så hu forklarte meg at det er det det heter på norsk og det er ikke farlig, men man skal ikke bruke det aaaltfor lenge i strekk(pause etter 1-2uker) pga det er litt antibiotika i det ) og det blei sååå bra bare på noen dager! Jeg vet ikke om det kan hjelpe mot myggstikk, men er jo verdt å prøve?=) Det skal ihvertfall hjelpe mot sår hud, solbrenthet, kløe osv Jeg kan sjekke hva det står på den så du får riktig hvis du er interessert, så går det jo ann å prøve hvertfall men jeg fikk ikke ha den på i sola altså, så smørte på ettermiddagen når jeg var hjemme fra stranda etter en dusj og så igjen før jeg la meg.. VIDUNDERMIDDEL

Gratulerer så mye med nedgang Bente Kjempebra!

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat