|
Sv: Bacon/tørrfisk
Hadde sellerirot men glemte å teste det ja. Smaker sellerirot som selleri? Hva med resten av dagen da, det er det som er største problemet, jeg får ikke til å lage brød, stress å lage vafler hele tida. Alt smuldrer seg opp, og jeg har lyst på syltetøy på de. Jeg har liksom 5 ting jeg har lyst på å velge mellom, og ingen av de er godt alene. Suppe har jeg aldri spist, alltid spist ris til kjøttet. Jeg kan jo forsøke en litt mer karb kur så jeg kan spise brød til eggene og baconen, men det blir vel vanskelig å komme under 72 karbs med dette hele dagen og det er det jeg har lyst på. Så er jeg jo vandt til 200-300 karbs ellers. Skal jeg velge blir det vel baconcrisp hele dagen med noe salt på og jeg skulle funnet meg en melk jeg kan drikke. Yoghurt eller rømme hadde ikke vært så verst. Så kylling til middag, men da kommer jeg til å få problemer. Unnskyld latskap det skyldes heller at jeg heller vil prate. Ikke særlig inspirerende for folk som sliter det her, men vi får håpe det ordner seg.

Sist redigert av avuna : 11-07-11 kl 12:02.
|