Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 11:41   #58
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Juliskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ja, det leste jeg om i en annen tråd! Huff. Men, gratulerer med småttis! Blir nesten litt "barnklein" sjøl her jeg

Oj. Har du fått Carisma? Grattis! Ble det gutt eller jente?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Nå som det er sommer med varmt,fuktig vær og masse sommeraktiviteter så er matlysten på bånn.. *grr* Men, drikker mye shakes (hjemmelagede,ketolyse-ish) og friske grønnsaker og salat, så det hjelper litt ihvertfall En ting jeg har fått dilla på er tzatsiki (rett skrevet?) med gulrøtter, og agurk, men er en del karber i gulrota å agurken er litt smakløs.. Noen med tips om andre ting som kan brukes til å dyppe i tzatsiki?

Selleri og paprika? Hvordan gikk det foresten med testen Nupsida? (du trenger ikke svare dersom du ikke vil)

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

erm.. noe fortumlet her jeg sitter... Ble fridd til for under en time siden, forkledd med at jobben til typen er villig til å muligens ta meg inn som trainee.
Etter mye frem og tilbake med cv snakk og praktiske ting angående flytting over grenser kom det et "Så nå må jeg vel bare finne en fin ring til deg. Hva er størrelsen din?"

Og det vet jeg ikke gitt, så da får jeg vel bli med å finne ring en eller annen gang mens jeg er på ferie de neste 3 ukene

Hurra! Grattis

Jeg har faktisk fått meg kjæreste. Så jeg har ikke vært noe særlig her inne. Og jeg har fått en tre år gammel jente på kjøpet. Og jeg som ikke skulle ha barn. Jaja God sommer til alle sammen! <3

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat