Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 11:30   #87
avuna
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
avuna er på en erverdig vei

Sv: Bacon/tørrfisk

blir ikke inspirert om jeg ikke finner noe godt å spise Man kan lese opp og i mente, men hjelper ikke om magen er vandt til noe annet. Vanskelig å venne seg til mat du aldri har spist Jeg tar til meg informasjonen men jeg orker ikke spise maten. Må bare finne noe jeg kan lage som er godt og ikke er carbs. En uke nå, jeg har så lyst på melk og frokostblanding eller et brød. Ellers må jeg finne meg en annen kur, om jeg venter og venter uten å få noe bra. Forstår at dere blir frustrerte, men jeg skjønner ikke åssen man kan leve på denne dietten. Til og med kjøtt og saus smaker feil uten poteter eller noe til. Hvordan klarer dere det? Har dere det samme problemet eller er det bare det at man blir vandt til det? Rømme til frokost? jeg må ha noe annet enn kjøtt og har lyst på melk men jeg tåler det bare med frokostblanding(60g karb er for mye). Jeg har prøvd i hvert måltid å finne noe godt, men lite jeg har lyst å spise som er protein/fett alene. Her handler det visst om feil gane og mage, ikke så mye om feil informasjon i hodet

Sist redigert av avuna : 11-07-11 kl 11:45.
avuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat