Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-11, 07:56   #216
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Får vel ta en liten oppsummering av fettfestivalens første uke. Jeg syns det har gått bemerkelsesverdig greit. Den første dagen var jeg litt kvalm og den andre dagen var jeg veldig tung og sliten i kroppen, men etter det har jeg vært helt fin. Tredje dag ble min ellers så frosne kropp ekstremt varm og svett, det kjentes ut som jeg holdt på å koke over. Det varte i et par dager før det stabiliserte seg, men jeg er fortsatt mye varmere enn før.

Når det gjelder maten har jeg i snitt ligget i overkant av 2000 kcalorier og såvidt i underkant av 80% fett. Dette er vel omtrentlig 400 kcal og 10% fett over normalen min. Karbohydratinntaket har jeg holdt på under 10 gram hver dag utenom fredag (da ble det 12 gram). Kroppen min trives utmerket på så lite grønnsaker, men jeg må innrømme å si at øynene mine savner å ha litt grønnsaker på middagstallerkenen. Det ser litt kjedelig ut, rett og slett, så jeg tror jeg skal kjøpe noe persille og bare slenge en kvast oppå kjøttstykkene mine, for syns skyld

Men det aller viktigste: Har jeg fått røsket kroppen min av dette hersens platået? Joda, det kan virke sånn. Resultatet etter 1 ukes fettfest er en nedgang på 1.9 kilo

Fettfestivalens første runde varer i 5 dager til, før jeg skal ha en drøy ukes pause med litt ekstra grønnsaker og litt bær (får mammabesøk). Deretter skal jeg i gang med runde 2 som skal vare i 4 uker (eller lengre om jeg føler for det).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat