Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 23:57   #25
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Nei nå MÅ du ikke bli tynnere!

BenteR, det hørtes ikke mye ut nei. Jeg er samme høyde, tror ikke jeg hadde sett frisk ut hvis jeg skulle veid så lite...håper du får fikset opp i det?

Eris, jeg bruker også den der mye. At jeg ikke tåler sukker og mel. Den holder til så mangt! Så supplerer jeg på med det andre folk serverer.

Stakkars mamma, tror hun ville prøve å kjøpe noe jeg kunne spise da vi var der nå. Hun ahdde kjøpt fettfri yoghurt. Uff, får litt vondt av henne, hun syns nok det er litt tullete og samtidig så vil hun tilfredstille meg.

Men samtidig så er det sukker sukker sukker i alt ungene får der da...sukker på havregrøten (kokt på lettkokte gryn seff og ikke noe annet), yoghurten, og jordbæra måd e absolutt få sukker på enda de aldri har fått det her. Bar emiddagen var sukkerfri. Ja bortsett fra tyttebærsyltetøyet...blæ. Jeg lar det gå, det e rikke så ofte vi er der likevel, men jeg irriterer meg, det gjør jeg..og føler nesten at hun gjør det på trass. Yrla, jeg tror nok det er noe i det du sier, kombinert med det at hun har slitt med spiseforstyrrelser for mange år siden.

Vi var på botanisk i går, og da skulle ungene absolutt få is, og senere var det sjokolade...snuppa har en hel isboks her full av godteri hun har fått fra besteforeldre, hun får jo spise opp, men kun litt hver lørdag,og hun får ikke mye. Så da tar det lang tid å spise det. Jeg ser aller helst at hun får sunt godteri, men det øret er det ingen som hører på.

Men joda, jeg driter i disse kommentarene egentlig, må bare få blåse ut litt her inne!

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat