Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 23:09   #8865
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg synes du skal belønne deg med noe du har ønsket deg lenge.

Selv om jeg ikke kalte det for belønning så kjøpte jeg meg en bh til ca 1000 kr her om dagen. Så resultatet blir vel det samme selv om vi kaller det forskjellig. Men en god bh! Anbefaler!!!

1000? wow, det kunne jeg aldri ha unnet meg Men den må da være verd det til den prisen? jøss *Hvertfall ikke sjalu shø hihi *

De store målene er nok allerede bestemt. 7kg - piercing, 10kg - nye klær, målvekt - vurdere tattovering. men det er disse 5kg og halvveis jeg strever med.. Jeg hadde egentlig som mål ved 5kg å klippe meg, men så fikk jeg så enormt mange stygge kommentarer at jeg gjorde det selv før målet, noe som var like greit, for jeg er absolutt ikke glad for den klippen. Kunne man sy på håret igjen, så hadde jeg gjort det. Men da gikk jo det målet litt i dass, så nå strever jeg med å finne noe nytt.. Jeg får sette meg litt i tenkeboksen og se hva jeg egentlig ønsker meg, men har lagt litt i "aldri i verden" hyllen.. sikkert mye jeg egentlig har lyst på, men gidder ikke å tenke tanken en gang fordi jeg vet jeg ikke kan ta meg råd til noe, eller av andre grunner.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose