Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 20:55   #1783
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ja, hadde jo vært fantastisk å møttes! La oss si Spania i jula?

Rikkem0r: Kunne skrevet det du skrev selv, for det stemmer på en prikk her også. Vent, det er vel ikke samme fyr? Savner sååå innmari det vi kunne hatt, for vi kunne virkelig ha hatt verden. Slik føles det i alle fall, at jeg har tapt verden pga. min egen stupiditet. Nåvel, i bunn og grunn er det jo han som har tapt - for du dæven jeg er gull. Det er vi alle.

Jeg tenkte på det istad når jeg så hva du skreiv også, skulle jo tro det var samme fyren det var snakk om! Og ja, du skriver akkurat det jeg tenker over her også, er som å ha tapt alt, hele verden.. Og selvfølgelig har du rett! Det er dems tap, ikke våres! Det er VI som er kuppet, ikke dem..! *prøver å overbevise både meg selv og dere om det* Hvorfor er det så lett å se hva andre burde gjøre osv, mens når det er det rette for en selv skal det være sååå mye vanskeligere å få det til

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

I dag er jeg bare så drittlei og lat.
Ingenting er kjekt ! Alt er bare kjedelig og jeg har lyst på krokanis !!
Aldri i verden om det vil hjelpe med noe som helst lavkarbogodt....
Jeg kjenner faktisk smaken av krokanis bak i munnen !!
Gubben er på jobb og jeg har døyvet issuget og kjedsommeligheten med å støvsuge huset. Hjalp ikke en dr..... Ikke kan jeg gjøre noe i hagen heller, for nå regner det.
Og denne dumme kommer jo ikke av flekken !

Kanskje du kan prøve å lage egen is som du kan kose deg litt med når det er dager som idag? Eller noe annet som du synes er deilig, du kan putte i deg? Jordbær med fløte eller krem, bringebær, sjokolade? Det er jo mange gode lavkarbo-muligheter du kan velge istedetfor krokanis?=) Jeg tenkte å prøve meg på eggemelk til kvelds:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Anbefaler eggemelk! Deilig kaffe
0,1 karb!

35 gram smør smeltes
2 dl vann kokes opp.
Når dette er varmt bruker du stavmikser for å blande. Når det skummer litt, tilsetter du 2 eggeplommer. Dette skummer ganske bra. Du kan tilsette litt søtning hvis du vil, jeg bruker 5 vaniljedråper/essens.
Halv kopp kaffe og resten eggemelken.
Kanel eller sjokoladestrøssel oppå
Kan også ha en dæsj cocosa i selve kaffen før du tilsetter eggemelken.

Jeg har aldri laga eggemelk før, burde jeg bruke usaltet smør? Eller har det ikke noe å si? Er det veldig lurt å ha i søtning? Jeg pleier ikke ha det når jeg kun bruker fløte i kaffen, men fløten er jo ganske søt også da=) Burde je putte cocosa i kaffen først? Er oppskriften over her skikkeig nammis eller??=) Mange spørsmål her nå

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat