Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 20:07   #193
liquid84
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 41
liquid84 er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

frkfräken: Jeg laget denne lasagnen:
Skrelte en squash, brukte en ostehøvvel og lagde skiver av den.
tørket squash skivene med tørkepapir (jeg saltet ikke).

stekte karbonadedeig,

hadde opp i 2 hakkede fedd med hvitløk,
salt,
pepper,
1 boks med hermetiske tomater.

Lot det småputre i noen minutter.

hadde lagvis med kjøtt og squash, først kjøtt så squash, slutte med kjøtt. Hos meg fikk jeg bare 1 lag med squash.
(i en ikke så alt for stor form, neste gang lager nok jeg dobbel oppskrift for jeg har ikke mindre form),
Helte 2 dl med kremfløte over,
ost på toppen og

midt i bakerovnen i 25 minutter på 200 grader.

Jeg har trent 2 ganger denne uken. 2 ganger spinning og 1 gang styrketrening (sirkeltrening). Men jeg kjenner ikke noe i kroppen av at jeg har trent enda. Til og med ikke etter styrketreningen kjente jeg noe i verken armer, ben, mage, eller noe. Utrolig rart synes jeg.

Jeg har bare gått ned 200 gram denne uken. Det er nå fortsatt noe nedgang da selv om jeg skulle ønske jeg låg mer mellom 300-500 gram ned i uken. Men er nå ned 5 kg og har 2,5 kg igjen da og dei siste er vel dei verste å få vekk.

Men cm også er ikke så mye nedgang. 1 cm totalt og det er fordelt på rumpe og lår. Midje (det er der jeg har trusestrikken min) og lovhandelsene er det samme som sist uke.

Skjønner at jeg må skjerpe meg litt denne uken og fortsette å trene selv om jeg uansett ikke når målet jeg har satt meg for 31 juli.

Men samtidig så er jeg fornøyd også. Jeg har fullført 5 uker nå og gått noe ned hver uke.