Jeg er nå i "harfåttenubeskriveligroisjela" vogna... Jeg vet ikke hva som skjer...Kanskje er det stille før stormen, men jeg har en ubeskrivelig ro i kroppen... Jeg håper jeg klarer mantre tilbake denne følelsen for den er bare fabelaktig.. INGENTING som bekymrer meg eller plager meg... Og nei, jeg har verken drukket eller tatt piller. Men jeg har meditert... Flere timer i går kveld, da vi hadde besøk av en kjempeflott herremann.. Dvs, jeg så snurten av ham før jeg rømte ned på soverommet og ble der. Jeg rømte ned som sagt, hørte på musikken sambo og herremannen spilte mens jeg fikk tid til egne tanker! MANGE timer tid til egne tanker! Innser at det er viktig.. Man trenger sorteringstid. Kan det kalles egenterapi? Klokka er snart åtte, men før ni skal jeg ha lagt meg igjen... Sambo er på jobb og jeg kjenner at det var så godt å ligge alene å bare tenke at jeg skal benytte meg av anledningen mens jeg har den. Sikkert rar jeg.. Er nok neppe mange av dere andre som liker å legge seg tidlig bare for å tenke for seg selv et par timer...