Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 16:33   #1774
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Det er helt sikkert lurt å gjøre det, men cocosa i te da.... ....men er ikke det kvalmt?? Ser for meg fettet som legger seg ut over det varme vannet (og jeg er ikke redd fettet altså). Da tror jeg en ss ren cocosa er bedre...

Ser for meg det samme! Eggemelk med halvt om halvt cocosa og smør? Hmm. Må teste når jeg kommer hjem.

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ikke klandre deg selv, vennen. -Dollsine har helt rett - du er for god for han - det samme gjelder for deg RikkemOr. Vet at det er veldig lett å si, men vanskelig i praksis: Men faktisk tror jeg vi må lære oss til å se vår egenverdi først - før vi kan få de mennene som er gode nok til å fortjene oss - og som dermed er så gode som det vi fortjener -Og så var det veien å komme dit da.... Men å innse det er kanskje første steg på veien...

Det er SVINvanskelig. Det er energikrevende og tungt. Så går jeg i tillegg rundt med håp innerst inne... Særlig når han sier de tingene han gjør - selv om han ikke sier stort i utgangspunktet.

Jeg tror det kommer seg med tiden, på alle måter, uansett utfall. Det er like vanskelig i alle aldre, sant? Ikke bare ung-pike-naivitet?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat