|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Rikkem0r: Jeg står i dine sko, og jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det! Knyttneven i magen, gåsehuden på armene, kaldsvetten i nakken og forbannelsen i hjertet. Sant?
Ingen råd er gode nok i denne situasjonen, med mindre det er noe praktisk. Ingen teori kommer inn i min skalle, i alle fall. Kan jeg få slå ham, så er det en praktisk ting. Dog, jeg ville ikke gjort det...eller, kanskje. 
Selv har vi fått litt kontakt siden forrige fredag. Jeg slenger ut den ene bemerkingen etter den andre. Han, den som ALDRI deler et hårstrå av seg selv (jada, jeg vet dette er elementære feil), sender sanger med betydning "this is what happens when you do your shit". Så, jeg skylder på meg selv og ham, han vil ikke snakke skyld. Han vil ikke snakke overhodet. GUUUUD så mange nordlendingsord jeg har sensurert nå! 
Ikke klandre deg selv, vennen. -Dollsine har helt rett - du er for god for han - det samme gjelder for deg RikkemOr. Vet at det er veldig lett å si, men vanskelig i praksis: Men faktisk tror jeg vi må lære oss til å se vår egenverdi først - før vi kan få de mennene som er gode nok til å fortjene oss - og som dermed er så gode som det vi fortjener -Og så var det veien å komme dit da.... Men å innse det er kanskje første steg på veien...
|