Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 15:01   #57
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Opprinnelig lagt inn av Marika, her.

Takk for svar Det kan nok synes som at jeg bør kutte de fete meieriproduktene en periode, og se om det bedrer tilstanden, for dine symptomer er noe jeg i alle fall til en viss grad drar kjensel på. Og det er surt, for jeg også digger ost. Da jeg begynte å jobbe med å bli kvitt den ihuga fettangsten var det især gleden over deilige fete oster som åpnet en ny verden for meg. Tidligere hadde jeg trodd at 10%-osten var kjempegod, men nå skjønner jeg at den ikke smakte noe som helst.

Det er visst en enzym jeg mangler, som gjør at jeg reagerer sånn på kasein. Jeg vet det finnes et probiozym som gjør jobben for kroppen, sånn at man tåler kasein bedre. Men det er grisedyrt, så det er vel heller noe jeg tenker på å skaffe meg på sikt, i tilfeller der jeg vil meske meg litt i ost!
På den positive siden sparer jeg en del penger, for melkeprodukter er jo ikke akkurat billig.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat