Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 14:08   #54
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit og trøtt på LCHF!

Mange som reagerer på melkeprotein, gjør det gjerne kun fra kumelkprodukter, jeg tåler f.eks ekte bøffel- og geitost (altså ikke brunost ) bra. F.eks feta og mozarella, så lenge de ikke er "jukse"-produkter, og laget av kumelk i stedet.

Det finnes hauger av gode indiske og thailandske oppskrifter med kokosmelk i. F.eks er denne gryta helt fantastisk, og du kan fint kutte ut bønner og linser, da det ikke er helt forenlig med ketogent kosthold. Og denne suppa er så god at den er til å dø for!
Ellers synes jeg det er ganske godt å bare steke opp f.eks kjøttdeig av lam (men vanlig storfe funker også) med masse hakka grønnsaker -løk, paprika, spinat etc, garam masala og/eller currypaste, heller over kokosmelk, og bare la den koke inn til den er tykk og deilig!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat