|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Så er det et vanlig innlegg Søndagsmorgen; våknet kl 1045!!! Jeg som bruker å våkne 0830.... Ikke var det for mye vin i går heller; sparte litt i fall Prutti kom seilende vet dere
I morgen er det mandag; restartmandag. Har planene klare: ikke over 1500 kcal, ikke over 70, maks 80 g protein/dag. maks 15 g kh - og plenty fett. Tidligere har jeg spesielt brukt fløte og rømme som fettkilder, nå skifter jeg til majones (aioli <3) og oljer. Hjemmebakte knekkebrød, omelett eller tebrød til frokost, tebrød eller salat til lunsj. ostekjeks eler tebrød som mellommåltid og middag blir kjøtt/fisk, med salt, brokkoli, blomkål. Kvelds: ostekjeks med ost, knekkebrød, rester fra tidligere på dagen. Og kanskje viktigst av alt: spise når jeg er sulten; og bare til jeg er mett! Dette gjelder også om jeg er på jobb og har matpause fra kl 1130 - og jeg begynner å bli sulten kl 10..... Og 3 liter vann; en før lunsj, en etter og en etter middag. Og trim da.... Gå turene mine i helgene og styrketrening i uka.
Og så skal jeg se på matplanen/menyen til Pruttilutt; der er det mye godt å hente ja. Blir vel kabooomovergang fra i dag til i morgen lell tenker jeg; da kvelden var over hadde jeg et inntak på 50 kh i går . Det er jo ikke noe problemer når en spiser makrell i tomat og 70 % sjokolade... .
Så! Jeg er klar for å sette i gang - og det skal bli godt å få bort alt dette vannet! Ut over dette: har dere gjort noe lurt som jeg ikke har tenkt på?
Ser ut som en kjempeplan, Dollsine. Du har virkelig tenkt på alt Krysser fingrene for at dette vil hjelpe deg Ett lite tips: For å bli kvitt småspising mellom måltidene og å få i meg mer fett har jeg den siste uken begynt å ta en kopp te med cocosa hver gang jeg er litt sugen eller småsulten mellom måltidene. Føler det hjelper veldig på å få meg til å spise kun til måltidene! En krukke cocosa kan du jo ha stående på jobben også hvis du trenger noe på formiddagen eller ettermiddagen
|