|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Noen ganger føler jeg at jeg drikker så mye vann at jeg knapt rekker å få på meg buksa etter do-besøk, før den må ned igjen....hehehe
Den er vi 2 om!
Men OFF, jeg har vært veldig flink idag, egentlig... MEN, det store MENNET.. Jeg klarte jo selvfølgelig, etter å ikke ha rørt noe potetgull, peanøtter, popcorn eller noe som helst ( hadde ikke lyste på heller jeg asså), så putter jeg en bakt potet med bernaise og mais inn i munn Etter å ha møtt på drittfyren som jeg bare aldri klarer å bli ferdig med, men samtidig er evig "sterk" rett foran, bare knekker helt etterpå, og en annen fyr som egentlig er superherlig og veldig interessert i meg.. meeeen fordi jeg ikke klarer å bli ferdig med han andre klarer jeg heller ikke involvere meg i noe nytt... Det er EN person jeg vil ha, og det er ingen andre.. Uansett hvor mye jeg prøver å kikke på andre gutter holder de bare ikke mål liksom... Neeei, nå blei det litt fyllevas/syting fra denne kanten merka jeg.. Beklager det, blir bare så evig lei noen ganger.. Det har gått over et år, det er på tide at det bare kan slippe nå... Plage noen andre heller, jeg har fått nok... Får vel legge meg, dagen imorgen er helt sikker bedre Bare å komme seg i seng.. Håper alle andre har hatt en super kveld=) Stooor nattaklem fra meg 

|