Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 01:07   #1762
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da var jeg hjemme igjen etter en veldig koselig venninnekveld. Lavkarbomaten gikk rett hjem altså
Jeg måtte ganske tidlig gi opp den vinen og gå over på vann. Selv etter små mengder med alkohol i ketose føler jeg meg svimete, kvalm og dårlig.... Nå sitter jeg med ett litermål med vann foran meg som definitivt skal inntas før jeg kryper til køys.

Når det gjelder kosttilskudd: Jeg tar en multi-vitamin-mineral pille hver dag, ingenting annet. Har adri hatt noen kramper el lignende. Tar den i gunnen ikke for at jeg tror jeg får i meg for lite av noe gjennom kosten - spiser jo veldig variert med grønnsaker. -Men føler at når vi drikker så enorme mengder med vann somvi jo gjør, så er det også lett for å "vaske bort" mineraler og vitaminer fra kroppen - de fleste er jo vannløselige
Noen ganger føler jeg at jeg drikker så mye vann at jeg knapt rekker å få på meg buksa etter do-besøk, før den må ned igjen....hehehe

Ønsker alle en god natts søvn

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat