|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Jeg er helt enig i dette Prutti! Ikke gå i fella med å tenke nedadgående (i spiral) negative og destruktive tanker om dette. Du har hatt noen dager hvor den psykiske delen av deg har hatt det tøft, bruk litt tid på å komme deg etter den. Slapp av noen dager - det er ikke verdens undergang å ikke holde fokus på rett mat en kort tid. Finn en dag om ikke så lenge, si til deg selv at DA er du i gang igjen.
Jeg tar magnesium hver kveld; hvis ikke får jeg rett og slett ikke sove. Så for min del hjelper det virkelig! Det er ikke godt å bråvåkne med smertefulle tær som spriker i hver sin retning, en fotsåle som vrir seg kraftig rundt seg selv - samtidig som leggen og låret prøver å gå rundt seg selv - motsatt vei av fotbladet selvfølgelig. Når hele meg med min tyngde ikke greier å stoppe krampene ved å stå opp og legge hele vekta på foten er det hardt. Jeg sjekket rundt på nettet før jeg kjøpte magnesium den første gangen, og fant ut at den i blå pappeske på helsekosten tas opp best av kroppen (bedre enn de på apoteket). Siden jeg har prøvd bortimot "alt" for å gå ned i vekt, tar jeg også tilskuddene på ketolysekuren. Tenker at det kan ikke skade å ta det som anbefales siden en får i seg for lite av akkurat disse.
Lørdagskvelden er godt i gang, damefotball på TV, vin i glasset (må drikke opp før mandag vet dere), tapas fra i går er spist. Deilig!
|