Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 19:10   #1931
Metalgirl
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Metalgirl er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg må stille noen spørsmål som sikkert er besvart tidligere jeg da, som rookie på fase 1.

Har egentlig vært en helt grei første dag (bare 59 dager igjen av planlagt diett..... let the countdown begin). Pannekake til frokost. Praline-bar til lunsj. Pasta med en laksefilet og masse grønnsaker til middag idag. Det var SYKT mye pasta, er jo faktisk mettere enn jeg pleier å være... det sto serveringsforslag med en laksefilet + en spiseskje fløte. Er det ok?? Ble veldg mye mat. Kanskje man kan dele den middagen i to og spise resten senere? Skal jo ha 5 måltider pr dag, kanskje dumt å dele opp middagen i 2 hvis jeg da får i meg for lite.

Også lurte jeg på dette med å gå på café, er det greit å ta seg en kaffe latte? Er jo med lettmelk, men ødelegger det dagens kaloriinntak? Hvis man bytter ut et måltid med det?

Og SÅ lurte jeg på om det er greit å steke pannekaken med litt cocosa, prøvde å steke uten noe, og da ble pannekaken sittende fast i stekepannen så jeg ikke fikk snudd den... kjipt å måtte kjøpe en bedre stekepanne i tillegg til de pengene jeg nå har brukt på produkter og ikke minst grønnsaker for endel hundrelapper.

Også disse fantastiske soyanøttene. Er en pose et måltid?

Håper dere har tid til å gi meg noen tilbakemeldinger på deres erfaringer, kjente idag at jeg var veldig glad for dette forumet! Mange tanker som oppstår når man skal prøve noe nytt.

Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat