|
Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?
LittForTung, jeg tror kanskje... når jeg tenker meg om... at jeg også var ganske tung i bena en stund i begynnelsen. - Ikke hver dag, men sånn én dag fin - én dag uggen. - Likevel følte jeg meg full av energi, men orket ikke gjøre noe lell... Merkelig egentlig.
Når jeg ser tilbake på det jeg har skrevet står det ikke noe spesielt om det, men jeg husker at etter ca. 2 uker hadde jeg en dag da jeg var så skjelven at jeg nesten ikke greide å stå på bena. Jeg var på bytur og måtte kjøpe noe smågodt (se et av innelggene i journalen min, første side) for å komme meg gjennom dagen.
Det var helt sikkert ikke eneste dagen jeg var tung i sessen/hodet.
En anelse hodepine hadde jeg i flere uker, ikke vondt, bare at det lå der et sted i bakgrunnen.
Nå syns jeg de fleste dager er "normale", mens noen dager er bena som sirup, andre dager er jeg lett på tå 
Jeg har også tenkt litt på det du skrev om skjelvinger i kroppsdelene med mest fett. Jeg har kjent etter, og ja, det dirrer i magen...
Jeg kjenner det en stund etter at jeg har spist, særlig om jeg sitter i ro. Og så svetter jeg som en gris, sånn en halv times tid etter måltidet starter det. Men det er visst tegn på at fettbålet brenner, så selv om det kan være plagsomt til tider prøver jeg å se positivt på det.

Forresten, Skaldeman 50+ er max 3 kh pr. måltid, maks 12 kh pr. dag.
Sist redigert av Tante TI : 09-07-11 kl 13:28.
|