Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-05, 14:15   #13
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

Du kan prøve å lage det med nøytralt myseprotein. Torkil holder på med å finne et brukende myseprotein nettopp fordi mange ikke klarer bismaken på soya. jeg har laget brødet med nøytralt myseprotein og det fikk fint. Smakte BRØD sa sambo !

Hvis du ikke tåler hvetekli forslår jeg at du øker mengdene på de andre sortene. Evt. noe flutenfritt du finner på supern. Vet ikke om det funker, men det er vel verdt et forsøk.

oj myseprotein det må jeg prøve ... problemet medglutenfritt er at det er tilsatt alle mulige former for karbo druesukker,sukker, alle mulige stivelser ....osv... ellers kan jeg bruke rismel som er ren vare men stappa av karbo ... + at det er veldig vannskelig å bake med.... hm ... hvor får jeg kjøpt myseprotein ?? har ikke sett det på helsekosten her ....

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat