Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 00:22   #1726
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Labaline: Kjekt å se deg igjen! Koselig at vi er flere her inne igjen nå

Pruttilutten: Husoppussing er er jo kjempetrening!!! Og så gjør du mamman din så glad - ingenting som gjør et mammahjerte lykkeligere enn å se at barna dres blir til flotte, omtenksomme, snille, unike mennesker

Rikkemor: Du kan jo prøve å komme og legge fransk manikyr på meg - biter negler jeg -hehehe. Men du ser nok flott ut til festen i morgen tenker jeg, nytt hår, nye negler, nye klær og sko

Nysgjerrig nok: Takk vennen Ja, det er helt sant, vi er ikke sære - vi er helt unike hver og en av oss!

Dollsine: Høres ut som du har hatt en perfekt dag i dag, fra start til slutt - fordi du fortjener det

Det var et hyggelig bursdagsselskap i kveld. Tonnevis med kaker da, men jeg rørte ikke noe. Drakk kaffe og pepsi max og skravlet med folk. Heldigvis ble det ikke altfor mange kommentarer utav det. Så nå sitter jeg og koser meg med en liten bit av sjokoladen jeg lagde før i dag. Forbausende god om jeg skal si det selv, ser ett par endringer som kan gjøre den enda bedre, men likevel. -Og så inneholder den veldig lite karber og masssssse fett

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat