Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-11, 00:03   #1217
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Da var jeg endelig skikkelig i gang med treningen min igjen, og jeg hadde aldri i verden forventet at det skulle føles så godt å bevege på seg. I dag, med god musikk i ørene så gikk jeg temmelig raskt opp noen svært bratte bakker jeg ellers unngår, jeg pustet og peste som en strandet hval i det jeg var oppe, men jeg synes det var så godt at jeg tok like gjerne en lang omvei hjem for å gå i 2 bakker til
Jeg hater egentlig å gå turer, men i dag var det skikkelig godt. Jeg aner at det er pga hvor teit sambo er for tiden, og da er det utrolig godt å komme seg bort fra han. Merker at jeg er mindre og mindre hjemme for tiden, finner på noe hver dag og jeg er like nervøs og lei meg hver gang jeg kommer hjem til det sure trynet der. Ikke krangler vi heller, men han er så grusomt sint, sur og synes synd på seg selv hele dagen. Jeg blir så sliten og nedstemt av sånt.. Han er så sint på ungen vår også at jeg tør ikke å la han være hjemme alene med han heller lengere, for sikkerhetsskyld. Ikke at han er en direkte trussel altså, jeg bare føler angsten blusser opp når jeg ikke er til stede for å observere alt, så det har blitt et par turer med tung vogn også og det er bare bra for kroppen

For noen dager siden begynte jeg igjen på et opplegg på iphone som jeg har hatt god erfaring med før, og denne gangen var ikke noe verre. Appen heter 200 sit ups, og jeg blir så hekta at jeg tar en runde hver dag, selv om jeg skal ta pause dager innimellom. Nå har det kanskje gått en 3-4 dager om jeg ikke husker feil og magen min er betydelig strammere allerede. Kanskje ikke synlig, men under alt fettet på magen så kjenner jeg harde muskler i stedenfor mykt vev. Godt! Kort oppsummert så dreier programmet seg om å trene seg opp til 200 sit ups daglig over 6 uker, men man kan absolutt gå over 200 også, noe jeg gjør. Love it!
Vekten har såvidt begynt å tikke i riktig retning igjen også

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat