Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 22:29   #189
liquid84
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 41
liquid84 er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Denne uken har jeg skjeiet ut en del (vist en kan kalle det det, med kanskje 5-15 karbs mer for dagen).

Men jeg har også begynt å trene. Endelig er kroppen klar.
Jeg trener og selv om jeg tar meg ut alt jeg kan så går det 5 minutter og så er jeg klar for mer. Hehe. Rar følelse.

Jeg har trent 2 ganger denne uken og skal trene i morgen tidlig og jeg har ikke blitt gangsperr en gang.
Vanligvis plar jeg ha vondt i hele kroppen i flere dager etter trening.

Har dette noe med lavkarboen å gjøre, eller?

Men hva vekten og målene sier på søndag det vet jeg ikke. Har jeg ikke gått ned så får jeg skjerpe meg igjen i neste uke.

Men jeg har testet en del mat. Jeg har laget lavkarbo lasagne og det var bare syyykt godt. Til og med sambo som ikke går på lavkarbo digget det og tok opp på flere ganger. Hehe.

I dag har vi hatt taco og jeg har laget taco shell med ost i micro og formet dei, det var veeeeldig godt. I morgen skal jeg lage carbonare taglitelle lowcarb style og jeg gleder meg.

Jeg har også laget egg-muffins med ost og skinke som jeg har hatt med som variasjon i lunchen og flere har vært skuffet over at det ikke er kantinen som gir dei ut. Hehe.

I morgen skal jeg lage pavlova kake i lavkarbo stil. Håper den er bedre enn det sjokolade greiene jeg prøvde på sist helg.

Håper dere alle har en flott helg.