Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 22:28   #1715
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Nyskjerrig nok: Lenge siden - godt å ha deg her igjen. -Så koselig å få slike kommentarer - vær stolt av deg selv!!! -Og vær stolt av at du greier dette uten å gå i "kontrollfrik"-fella, spesielt med tanke på de spiseproblemene du har hatt tidligere, står det stor respekt av!!!

Denne helgen blir en utfordring for meg. I kveld skal jeg i bursdagsselskap, i morgen kveld har jeg avtale med noen venninner om å gå på byen. I kveld kjører jeg, så da regner jeg med å holde kontrollen, blir bare tungt med alle de teite spørsmålene jeg må svare på I morgen må jeg nesten ta litt vin med de andre, og er livende redd for både virkningen vinen har på meg og for å miste kontrollen på hva jeg strapper i meg når jeg drikker... Så egentlig gleder jeg meg ikke så veldig til denne helgen - føler meg liksom litt sær hele veien

Og godt å være tilbake, å ha tid til å legge igjen noen ord - ikke bare skumme nedover i hui og hast uten å delta.
Jeg har faktisk sett lite til kontrollfriken i meg på lavkarbo - synes jeg kunne skimte "henne" bittelitt på diett.no. Så har som sagt en pause derfra. Ellers føler jeg meg frisk (sånn på alle måter) ;-)

Være forsiktig med vinen da -og da er det ikke sukker og karber jeg tenker på. Jeg ble som sagt FULL av to glass helt i starten av opplegget her. Men er ikke såå lettpåvirkelignå heldigvis. Pass på å spe på med vann ved siden av vinen, eller du kan tynne den ut med litt sprudlevann. Hvis du spiser det mett på noe fornuftig først, så tåler du jo litt mere - samtidig som du kanskje unngår å spise noe mindre lurt frodi du blir både småfull og fysen?

Og nei da: du er da ikke sær!! Du er da akkurat i samme båten som alle oss andre her inne. Helt unik - og straks i en knallfin smekker form. Ikke sant? Husk det! Og kos deg på veien dit. OKi? Klem - og lykke til i helgen.

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Nyskjerrig nok så deilig at vektnedgangen synes!=) Velt fortjent ja

Takk. Det er så godt asså! Både å føle det selv, høre det fra andre - og deg & de andre her inne. Blir glad langt inn i kroppen jeg!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat