|
Sv: Bacon/tørrfisk
ja nettopp jeg gidder ikke spise grønnsaker, fordi jeg følger mine egne oppskrifter, og driter i helsa, bare jeg går ned. Jeg vet hva som er bra og ikke, bare prøver å holde meg under 20 karbs så går alt bra. Må bare spise litt vitaminer om det går dårlig med helsa, har ikke spist grønnsaker på 10 år. si at jeg har en halv boks med rømme og skifter den ut med en halv youghurt= 6g, godt å få litt blåbær som er antioksidanter. Så kjører du linfrø istedet for sesam for omega-3, tar meg en pakke ertestuing til helgen som er 6-7 g, helsefrik er jeg ikke, bare må ned i vekt Litt nøtter som er 8 g karb, så kan du egentlig ikke spise så mye mer den dagen så venter du til neste dag og kjører litt karbs da og. Jeg vil jo nyte å gå ned, ikke bli deppa fordi jeg må spise noe jeg ikke vil spise og som er uten smak. Om alle tenker sånn så kan hvem som helst gå på kuren. jeg har tatt inn l-carnitine for fettforbrenning, karbs går jo bort bare du løfter rompa og lager mat i 2 timer. Yoghurt er jo også godt for å bli kvitt det som er i magen. Det kan vel være at jeg har misset et poeng, men funker det så er det jo flott. Det kan også være at alt dette inneholder ting jeg ikke vil ha til alle måltid, men mister jeg fett i løpet av dagen så er jeg fornøyd.
Mylog.no og diett.no er for alle, og veldig nice å lete etter mat som er bra for deg.

Sist redigert av avuna : 08-07-11 kl 22:16.
|