Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 22:00   #1711
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Nysgjerrig nok: velkommen tilbake!! Heldig du som har ferie - har noen dager igjen ennå jeg, men den som venter osv... Gratulerer med godt resultat; det var et kortvarig "svangerskap" Og ikke noe motiverer like godt som det å komme inn i gamle klær Som du sier: vel fortjent!

Jeg nenvte Bailine; og takk for at du delte dine erfaringer. Det var dette som ante meg; merkelig kosept ja. Med en timepris på 390,- de første 20 gangene, deretter 195,-/gang, og 2 behandlinger pr uke de første 10 ukene (ble jeg fortalt) koster de første 10 ukene kr 5850,-. Deretter 1 x uke i maaaange uker til kr 195,-. Og så koster hele apparatet 12-14000,-. Eller under 10000,- i Sverige. Her er det noen som tjener MYE penger!

Jepp! Som sagt så fungerer det bra, jeg for min del hadde veldig gode resultater. Men bransjen er merkelig. Det blir jo billigere jo flere timer du bestiller i slengen, hvilket jeg gjorde. Men en dag jeg kom så var døren stengt (!!) - og da er pengene borte. Tok kontakt med Bailine sentralt men de har ikke noe ansvar. Så det ble flere tusen rett ut av vinduet..
Så sier vel dette mere om hun som drev salongen, enn om konseptet. Men det er greit å ha i bakhodet.
Jeg har brukt Bailine i to perioder med noen år i mellom, og merket stor forskjelle begge rundene.

Har du tid og penger til overs så er det en velfungerende greie...som må vedlikeholdes kontinuerlig.

Har du testet?
Alle salongene har vel gratis prøvetime, så da kan du prøve det ut. Det er jo "passe" vondt, men det blir bedre etter hvert. Du regulerer selv styrken, og du tåler mer og mer etterhvert. Og god og støl blir man også.

Lykke til!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat