Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 20:39   #15
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Best før dato på Udo's Choice

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Kjøtt som har gått ut på dato har jeg skikkelig skrekk for Sånn ellers så spiser jeg jo ikke så mye matvarer med kort holdbarhet lengre så vi får alltid spist opp maten lenge før den blir dårlig Så er det vel også forskjell på "Best før"-dato og "Holdbar til"-dato. Egg må være det latterligste produkter. De holder jo minst 2-3 måneder etter datostemplinga.

Kjøtt snuser jeg meg til om det er ødelagt selv om det er utgått på dato. Sjelden jeg kaster kjøtt.. Men kjøttdeig har jeg ofte kastet, både før og etter dato..

Det JEG er mest skeptisk til er faktisk ris og poteter... Nå spiser ikke jeg det, men jeg lar aldri ungene spise to dager gammel ris og ikke tre dager gamle poteter.. Kokt seff. Har hørt SÅ mye om sykdom og elendighet forbundet til det, så DER er jeg krass...