Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 20:00   #8
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Best før dato på Udo's Choice

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Nå har jeg prøvd. Oljen luktet ingenting i grunn. Men herre min hatt så stram smak det var! Veldig stram smak av linfrø, og litt som en dårlig nøtt, som du beskriver. Tror dere den er dårlig nå, eller er smaken bare så stram på Udos? Jeg fikk skikkelig sjokk når jeg smakte den, og den smaken sitter i fortsatt (tok bare en halv teskje)

JEG synes udos smaker slik, andre har kanskje en annen oppfatning. Det er derfor jeg har lurt på hvordan man kan kamuflere smaken. Smaken sitter leeeenge!

Min flaske var helt ny da jeg erfarte den smaken. OG det har vært samme smaken på alle jeg har kjøpt. Vet det er flere her som har reagert på smaken, så hvem vet om din flaske. Oooog dermed var du like langt.