Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 17:36   #1702
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Idag har jeg kjøpt cocosa=) Har ingen idé om hva jeg skal bruke det til da, men nå er det hvertfall i hus Tenkte i allefall å ha med meg ut på jobb neste tur sånn at jeg kan hive det i kaffen så blir det litt enklere for meg å få i meg litt fett.. Kjøpte den som ikke var extra virgin da, fordi jeg rett og slett ikke er overbegeistret for kokossmak.. Hva annet bruker dere det til, enn å putte det i kaffe og te?
Jeg har shoppa klær og sko til imorgen også=) ELSKER skoshopping, hvertfall når jeg finner noen jeg blir så betatt av som idag Og parfyme har jeg funnet.. Eller, egentlig fant jeg den på vei hjem fra Tyrkia på taxfree'n på gardermoen... Men når jeg tok den på synes jeg ikke den var noe god i det hele tatt, så etter 20 min eller så blir den jo herlig... Prøvde den da istad på parfymeriet og da synes jeg ikke den var no god igjen, så lot være å kjøpe den for å kjenne litt på hvordan den blei... Imorgen må jeg dra å kjøpe den jah! Akkurat samme igjen, ikke god med en gang - nydelig etter en stund Det visste jeg jo egentlig, men blei så usikker når jeg kjente lukten igjen med en gang jeg tok den på
Nå regner det igjen her.. Jeg får jo aldri klippet plenen, den rekker jo ikke å tørke Hååååper den får tørka snart i alle fall, for den er gusomt lang!

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat