|
Sv: Juli-startere 2011
Opprinnelig lagt inn av Idu, her.
Ettersom jeg har skjønt det kan du spise potetsalaten hvis det da totalt blir under 15-20, men hvorfor ikke bare blande litt assortert utvalg grønnsaker og urter i litt majones og rømme/creme fraiche/kesam? Smaker mye bedre! (og går veldig kjapt!) Jeg har alltid brukt å lage i stedet for å kjøpe, evt. tilsette kjøpepotetsalat med mer stash, og har bl.a. brukt å ha oppi sylteagurk og litt av laken, men er litt usikker på om det ikke blir for mye karber nå. Men kanskje litt sitronsaft gjør samme susen 
Takk for svar! 
Jeg har bare ikke tid skjønner du. Har en 3,5 mnd gutt her som er utrolig krevende (ikke sover, skriker mye osv)
Fikk så kort varsel på denne grillinga, heldigvis har jeg den brokkoligratengen fra i går her
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Som Idu sier, så finnes det alternativer hvis du ønsker å holde deg så strict på kuren som mulig.
Søkt opp "potetsalat" eller blomkålsalat øverst til venstre, så vil du nok få opp noen forslag til oppskrifter. Tror den Marjusen bruker skal være god. Det er i alle fall den jeg har planer om å lage til all grilling i sommer 
Når det er sagt så tror jeg ikke to dæsjer med potetsalat kommer til å vippe deg ut, men det har skjedd for enkelte... så det er vel ikke å anbefale tidlig i kuren 
Nei jeg tror jeg bare dropper den potetsalaten altså, blir bare spørsmål også om jeg "porsjonerer" den, og svigerfamilien er ikke akkurat den mest imøtekommende og forståelsesfulle gjengen
Men takk for svar! 

"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
|