|
Sv: Juli-startere 2011
Opprinnelig lagt inn av nightly, her.
Hei! Slenger meg med jeg også Ganske ny på det her, har sett innom her tidligere, men ble gravid med skikkelig kvalme så da droppa jeg det
Har et kjapt spørsmål, kanskje noen av dere kan svare?
Skal til svigermor å grille etterpå, jeg har ikke fått i meg noen karber hittil i dag og skal spise kyllingfilet og en bacon/brokkoligrateng jeg laga i går.
Kan jeg da spise 1-2 ss av denja potetsalat (13 kh pr 100g) eller er det fortsatt fy? Har ikke fått satt meg helt inni dette enda, men er det ikke sånn at så lenge jeg holder meg under 15-20 kh pr dag, så vil kroppen være i ketose?
Som Idu sier, så finnes det alternativer hvis du ønsker å holde deg så strict på kuren som mulig.
Søkt opp "potetsalat" eller blomkålsalat øverst til venstre, så vil du nok få opp noen forslag til oppskrifter. Tror den Marjusen bruker skal være god. Det er i alle fall den jeg har planer om å lage til all grilling i sommer 
Når det er sagt så tror jeg ikke to dæsjer med potetsalat kommer til å vippe deg ut, men det har skjedd for enkelte... så det er vel ikke å anbefale tidlig i kuren