Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 14:40   #1691
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Heheh, heldige du som ikke reagerer! Jeg snøvler etter to glass jeg...... Men drikker så sjelden at jeg tåler egentlig lite selv når jeg ikke er i ketose. Men ja, drikke veeeeldig sakte er nok tingen, så har jeg kontroll. Begynner å bli litt for gammel til å rave rundt på byen - heldigvis er datteren min bortreist, så risikerer i alle fall ikke å møte henne på et utested i byen heheh

Heheh, såpass ja=) Du er nok sånn som mamma du da, husker jeg nevnte noe for hu at "det går jo ann å ta det rolig og kanskje bare ta med 6 øl eller no" i en eller annen forbindelse.. Og hu da: Åhh, herregud.. 6 øl, hadde jo vært drita jeg da Mens jeg kan stort sett ta inn rimelig store mengder uten å bli altfor full og dårig blir jeg så og si aldri, så er jo litt deilig det da.. Men billig i drift? Ehhh, nei... Går fort over en tusenlapp på byen ja, så tenkte jeg skulle prøve å begrense det litt i helgen i alle fall så ikke det blir for mye sukker fra det holdet.. Vanskelig utover kvelden å gjøre det jeg vet er riktig når jeg er så glad i drammer fulle av sukker..
Heheh, ja det er vel greit at hun er bortreist kanskje=) Er vel ikke alltid like stas å møte på dattera på en snurr kan jeg tenke meg
Tenkte at jeg skulle ut å se om jeg kunne finne et antrekk for morgendagen snart også jeg.. Men så vet jeg liksom ikke helt hva jeg kunne tenke meg... Må vel finne en bursdagpresang og.. Geleshots dropper jeg, rett og slett fordi jeg ikke har noe overskudd til å styre med å lage noe som helst uansett hvor kjapt og enkelt det er...

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat