|
Sv: Bacon/tørrfisk
Jeg vil bare ned så fort som mulig så jeg kan begynne å trene hardt og spise som jeg vil igjen, må få meg litt vitaminkurer, om jeg er nødt å spise under 72 karbs så kan jeg jo likegjerne droppe alle karbs og bare spise vitaminer for å holde meg selv ved like, men må jo holde ut seff, og bli vandt til å ikke spise karbs gjør at jeg nesten dør av krise. Tviler på at jeg går opp igjen om jeg kommer ned i normal vekt, jeg er god til å tilvenne meg, men jeg vil fortsatt ikke spise mat jeg ikke har lyst på. Nå er jo brødskiva innbarka i dette distriktet, så er nesten umulig å ha en annen diett i lang tid enn resten av bygda, især om man spiser sammen med dem. Heh jeg ble litt irritert over å stå stille i 2 måneder med vanlig diett, og med sykt mye trening, dritt å bruke mer energi enn man forbrenner, uten å gå ned. Er mulig jeg var på nippet til diabetes, og ja jeg er ikke normalt enn som tar quick fix, men det må jo være noe galt med dietten jeg hadde om jeg ikke gikk ned, så jeg må prøve noe nytt, så får vi se hvor det ender til slutt, men jeg vil helst spise snacks nå i starten for å venne meg til det. Blodsukkeret virker til å ha stabilisert seg, for jeg er ikke sulten.

Sist redigert av avuna : 08-07-11 kl 14:41.
|