Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 14:08   #22
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacon/tørrfisk

Opprinnelig lagt inn av avuna, her.

Har ikke akkurat lest noen bok om noe av dette nei Blir dyrt å kjøpe inn en masse bøker for å finne ut av det. Vet sånn cirka hva det går ut på, så lenge man går langt ned på carbs er vel det ikke så nøye hva man spiser, så lenge man kan leve med det. Skulle funnet en oppskrift på iskrem(er sjokolade i denne).

Kroppen lever ikke av kalorier alene. Du må sikre at du får i deg de vitaminer, mineraler, enzymer og fettsyrer kroppen trenger. Det gjør man best med å spise en variert kost som man lager av enkle råvarer.

Som en bonus (etter en tid) vil man oppleve at man har fått sunne vaner som vil bidra til å holde deg frisk(ere) i lang tid, samt mindre cravings.

Er man ute etter en quick-fix kan det gå bra, men MIN erfaring tilsier at kiloene da kommer tilbake "før man får snudd seg" - fordi man ikke underveis har laget seg et kosthold som holder vektreduksjonen på plass - samtidig som kroppen får det den trenger. (Jeg kjenner f.eks ingen som har gått på cambridgekuren og beholdt nedgangen... men mange som har gått ned mye på den. )

Og, om man går ned på quick-fix-måten så bidrar det som regel til å ødelegge forbrenningen slik at det blir vanskeligere og vanskeligere å få det til å fungere... snakker jeg av erfaring?