|
Sv: Juli-startere 2011
Her føler jeg egentlig det går så det suser. Savner ikke ris, brød eller pasta (og nesten ikke smågodt). Har enda ikke fått veid meg, vurderer å lete gjennom containeren og dra inn vekta i kveld, og veie meg i morgen tidlig. Men det spørs om det er noen vits. Jeg bruker ofte å merke det på klærne og kroppen når jeg går litt opp eller ned, men nå kjenner jeg ikke noen forandring. Spiser litt forskjellig, men det går mye cottage cheese med eller uten fløte (helst med), og med Lerum bringbær uten sukker oppi. Veldig greit på jobb. Ellers kanskje et salatmåltid med god olivenolje, litt tomat, fetaost, agurk, grønn paprika og purreløk, krydret med trøffelolje og noe kjøtt til. Går en del i omeletter også. Er nok litt stressa, men prøver å bare nyte den gode maten og all energien jeg har fått. Lagde sånne Ziggylapper her om dagen, de var knallgode! Kommer nok til å lage sånne en gang i blandt, for variasjonen sin del, men de var borte før dagen var omme, så jeg kommer ikke til å lage hver dag! 
|