Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 13:19   #1680
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Takk Sanna1 og RikkemOr Jeg liker bare tørr hvitvin, så er ikke så bekymret for karbene - mer det at jeg tåler så ufattelig lite alkohol på dette kostholdet..... -Hadde en skikkelig dårlig opplevelse første gang jeg drakk vin i ketose.... Men jeg får prøve å være forsiktig og heller gå hjem hvis jeg kjenner det ikke går

I dag prøvde jeg meg forresten på å lage hjemmelaget sjokolade av rå-kakao produktene jeg kjøpte fra øko-sjokolade. De står i frysen nå for å stivne. Smaken på "sausen" før den var stivnet var veldig lovende altså Har ikke fått steviaen jeg bestilte enda, så brukte sukrinmelis til søtning. Tror egentlig den kalde sukrinsmaken fungerer bra sammen med den bitre sjokoladesmaken, det utjevner hverandre, så var kanskje ikke noe dumt valg Spent på å smake det ferdige produktet Skal avgi rapport om det blir vellykket - i tilfelle noen andre også har lyst til å prøve seg

Sist redigert av bente1 : 08-07-11 kl 13:24.
bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat