Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-11, 09:08   #1673
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

For en herlig start på morgenen - så mye aktivitet her inne da gitt

Foksy og RikkemOr: Jeg stikker en tur på Rema og sjekker pølser i dag jeg og. Men Jacobs pølser på Meny har jeg prøvd - og faktisk blitt dårlig av hver gang. Magevondt, oppkast, voldsom kvalme. Så de får du ikke i meg mer......

Nysgjerrig nok: velkommen tilbake!! Heldig du som har ferie - har noen dager igjen ennå jeg, men den som venter osv... Gratulerer med godt resultat; det var et kortvarig "svangerskap" Og ikke noe motiverer like godt som det å komme inn i gamle klær Som du sier: vel fortjent!

Jeg nenvte Bailine; og takk for at du delte dine erfaringer. Det var dette som ante meg; merkelig kosept ja. Med en timepris på 390,- de første 20 gangene, deretter 195,-/gang, og 2 behandlinger pr uke de første 10 ukene (ble jeg fortalt) koster de første 10 ukene kr 5850,-. Deretter 1 x uke i maaaange uker til kr 195,-. Og så koster hele apparatet 12-14000,-. Eller under 10000,- i Sverige. Her er det noen som tjener MYE penger!

Appelsinpiken: jeg skulle ønske jeg var sammen med deg; frokost på verandaen, sol, varme, mmmmmmmmmm

Nå skal jeg en tur til lege; sjekke blodtrykket og så skal jeg ta sol - det er jo sommer og det bør jo vises på kroppen. Ha en god dag folkens!

Svar med sitat