|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hellu damer!!
Long time no see osv. Fortsatt uten pc'n min - må kjøpe ny, men det blir etter ferien. Og jeg har faktisk (tam-ta-ti-ta (fanfare)) min første ferie dag fra og med nå. Så utrolig deilig. Grunnen til at man jobber hele året er jo for å få lønn og ferie til å bruke lønnen på. Gud så godt det skal bli med noen uker fri!!!
Har vært på sommeravslutning i dag - ble litt vin, en pils og en Irish - men det får være greit. Maten gikk det fint med. Er 50% av kollegaene som er på lavkarbo, så det ble ikke spørsmål om hvilke type poteter vi ville ha - men om det var noen i det hele tatt som ville ha poteter framfor ekstra grønnsaker som vi andre bestilte.
Ble forresten stoppet av en kollega i går - som spontant sa: Åh, nå har du slanket deg! (Hvilket var sååå kult med tanke på at det kun er 6 uker siden en annen kollega spurte om jeg var gravid)
Føler meg bra om dagen. Passer inn i en god del av mine gamle klær, fokuserer på andre ting enn at jeg ikke ser ut som jeg ønsker, trenger ikke gå å holde inn magen og soler meg i alle komplimentene som kommer. Kjempedeilig - og litt vel fortjent!
Har lest igjennom tråden (og totalt mistet oversikten over hvem som sa hva) men: - Noen nevnte Bailine; det har jeg forsøkt og for min del fungerer det som pokker. MEN (er det ikke alltid et "men"?) - effekten går fort over. Hvis det skal ha noen varig effekt så må man vedlikeholde det med et par timer i uken - konstant. Det er en fin trening / punktslanking (skulle bare mangle når man kobler strøm til kroppen) men det er fullstendig urealistisk å tenke at man kan vedlikeholde det på egenhånd. Hvis noen her hadde tenkt å teste det så gi meg et hint, så skal jeg tillate meg å si noe om hva du skal passe deg for. Merkelig bransje.
- Velkommen hjem fra ferie (du som var i Tyrkia (RikkemOr?) og du som var på bilferie (Sanne1?)). Om man skulle gå opp en smule så gjør man jo det - det er ferie! Og tenk bare på hvor mye mere man hadde gått opp om man ikke var oppmerksom i det hele tatt. Det er ikke hva man spiser i ferien som utgjør forskjellen uansett - det er hverdagene det er flest av og som er utslagsgivende. Tenker nå jeg i all'fall.
- Diett.no har jeg pause fra. Kjenner at den siden hjelper meg så mye til å ha kontroll at jeg blir en kontrollfrik - og konkurerer med megf selv fra dag til dag - hvilket jeg ikkehar godt av. Så da legger jeg det til side en stund - og bruker det mere som et oppslagsverk hvis jeg lurer veldig på hva en konkret ting inneholder.
- Apropo - hvor mange matvarer er det som ikke er skikkelig merket da??? Grrrrrrrr - skulle ikke vært lov!! Etter min usakelige mening akkurat nå skulle det var en skikkelig innholdsfortegnelse på ALT, enten det er i ostedisken eller frukt og grønt avdelingen. En tin ger å skeie ut - en helt annen ting er å spise noe i god tro om at det er sunt og fint. Kjipt er det også å måtte la være fordi man ikke vet Sukk og grrr.
Ble mye "jabb" det her - men er i jabbe humør. 
Det er lov å overse.
Ønsker damene en god kveld!
Klem!
|